Volkswagen želi biti poželjan poslodavac

Autor: Poslovni dnevnik , 08. srpanj 2014. u 21:59
Novac još uvijek predstavlja važan čimbenik u odabiru radnog mjesta, no on više nema važnost kakvu je imao prije

Novac još uvijek predstavlja važan čimbenik u odabiru radnog mjesta, no on više nema važnost kakvu je imao prije.

Prema istraživanjima kako u Njemačkoj tako i u inozemstvu, onima koji traže posao novac doduše još uvijek predstavlja važan čimbenik u odabiru radnog mjesta, no on više nema važnost kakvu je imao prije.

U međuvremenu o atraktivnosti nekog radnog mjesta odlučuju i radna atmosfera, mogućnost napretka u karijeri te izvjesna sloboda u odabiru radnog vremena i mjesta rada. Ovaj trend nije zaobišao ni veliki njemački automobilski koncern Volkswagen (VW). U tom smislu, osim s povećanjem prodaje, zarade i kvalitete, VW do 2018. godine želi postati vodeće ime svoje branše i po još nečem drugom, piše Deutsche Welle.  Cilj je postati najbolji i najpoželjniji poslodavac. 

Komentirajte prvi

New Report

Close