Prema istraživanjima kako u Njemačkoj tako i u inozemstvu, onima koji traže posao novac doduše još uvijek predstavlja važan čimbenik u odabiru radnog mjesta, no on više nema važnost kakvu je imao prije.
U međuvremenu o atraktivnosti nekog radnog mjesta odlučuju i radna atmosfera, mogućnost napretka u karijeri te izvjesna sloboda u odabiru radnog vremena i mjesta rada. Ovaj trend nije zaobišao ni veliki njemački automobilski koncern Volkswagen (VW). U tom smislu, osim s povećanjem prodaje, zarade i kvalitete, VW do 2018. godine želi postati vodeće ime svoje branše i po još nečem drugom, piše Deutsche Welle. Cilj je postati najbolji i najpoželjniji poslodavac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu