Vlasnik Zare prodaju seli na internet

Autor: Tomislav Pili , 05. rujan 2018. u 21:59
Internetska prodaja sudjeluje s 10 posto u prihodima/REUTERS

Svi Inditexovi brendovi do 2020. bit će dostupni za online kupnju.

Španjolska kompanija Inditex, vodeći svjetski trgovac odjećom, najavila je da će do 2020. godine sve svoje brendove – među kojima je i Zara – prodavati putem interneta.

Izvršni direktor Pablo Isla izjavio je novinarima u Milanu da se odluka odnosi na svih 96 država gdje Inditex ima fizičke trgovine. Međutim, prijelaz na internetsku trgovinu odnosi se i na tržišta na kojima kompanija nije prisutna.

Odluka je motivirana konkurencijom internetskih trgovaca odjećom poput Boohoo.com i Missguided.

Podsjetimo, Inditex je jedan od pionira koncepta "brze mode" uvedenog 80-ih godina, a koji je vrijeme od dizajniranja do dolaska novih kolekcija u trgovine skratio na svega nekoliko mjeseci. Kompanija uz Zaru posjeduje i brendove Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterque koje prodaje kroz mrežu od 7500 trgovina. Inditexova odjeća se putem interneta može kupiti u 49 država. "Želimo naše modne kolekcije učiniti dostupnima svim našim kupcima, gdje god se nalaze u svijetu.

Čak i na onim tržištima gdje nemamo tradicionalne trgovine", kazao je Pablo Isla. Internetska prodaja prošle je godine skočila 47 posto i sudjeluje sa 10 posto u Inditexovoj prodaji.

Međutim, neki konkurenti, poput švedskog H&M-a u tom segmentu ostvaruju bolje rezultate. Tako online prodaja švedskog rivala čini 12 posto njegovih  prodajnih prihoda. Inditexova dionica pala je prošlog tjedna na Madridskoj burzi pet posto nakon što je Morgan Stanley snizio svoju preporuku za tu dionicu obrazlažući je osjetljivošću na tečajne promjene i promjenom prodajnih kanala. Dionica je u srijedu oko 13.30 sati vrijedila 24,97 eura gubivši 1,1 posto. Za usporedbu, indeks IBEX 35 bio je u minusu 0,25 posto. 

Komentirajte prvi

New Report

Close