Vlasnik švedskog Volva – kineska kompanija Geely – u četvrtak je predstavio brend automobila za europsko tržište pod nazivom Lynk koji cilja biti izravan konkurent tržišnom lideru Volkswagenu (VW).
Lynk automobili bit će dizajnirani u Švedskoj u Geelyevom centru, a proizvodit će se u Kini. Prema najavama bit će skuplji od automobila koje Geely prodaje u Kini, ali jeftiniji od Volvovih vozila. "Rečeno nam je da automobili moraju izgledati europski, posebice sjevernoeuropski", izjavio je za Financial Times Peter Horbury, šef dizajna kineske kompanije. An Conghui, predsjednik Geelya, izjavio je kako će prodor u Europu pomoći kompaniji postati globalni automobilski proizvođač. "Ljudi se pitaju zašto je svijetu potreban još jedan automobilski brend. To je kao da pitate zašto je potreban Apple dok imate Motorolu", tvrdi Conghui.
Geely ove godine planira prodati 660.000 vozila, a u prvih devet mjeseci prodao je 459.000 vozila. Volvo je lani prvi puta u povijesti prodao pola milijuna auta, a Kinezi smatraju da tu brojku Lynk može dosegnuti za pet godina. "Potrebno je vrijeme da se izgradi brend, ali danas ne treba toliko vremena kao u prošlosti", smatra predsjednik An Conghui. Prvi model bit će terenac Lynk 01, a izvršni direktor Volva Hakan Samuelsson odbacio je prognoze da će Lynk kanibalizirati prodaju švedskih automobila. "Snažan Lynk bit će dobra stvar i za Volvo. To je kao VW i Škoda, neće biti preklapanja", izjavio je prvi čovjek Volva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu