Kupnja putem interneta sve je popularnija u Srbiji, broj online kupaca u prošle tri godine stalno raste. Naime, u 2015. godini više od 1,2 milijuna osoba kupovalo je online, što predstavlja rast od 5% u usporedbi sa 2014. godinom, odnosno 30% u usporedbi sa 2013. godinom.
Međutim, Srbija je i dalje ispod europskog prosjeka, s obzirom na to da više od 57% korisnika interneta u toj zemlji nikad nije kupovalo, niti naručivalo robu i usluge putem interneta. To potvrđuje da srpsko tržište ima velik potencijal za razvoj i unaprjeđenje e-commerce usluga, rečeno je na skupu UniCredit Banke i kompanija Visa.
Sudionici skupa su zaključili da veliki tržišni potencijal za razvoj tog načina trgovine u Srbiji leži kako u segmentima koji već nude opciju plaćanja platnim karticama, tako i u otvaranju novih servisa, kao što je sektor državnih usluga: eUprava, plaćanje školarina ili računa za komunalije. Veliki potencijal leži i u povećanju potrošnje na domaćim, u odnosu na strane online trgovine gdje srpski kupci realiziraju čak 92% svojih kupovina. Putem interneta se najčešće plaćaju aviokarte (68%) i telekomunikacijske usluge (13%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu