Nekadašnji izazivač u segmentu zabave – Netflix – sada mora zauzeti obrambeni stav prema “starim” konkurentima. U četvrtak je kvartalno izvješće objavio i Disney čime su poznati podaci o broju novih pretplatnika usluge streaminga video sadržaja najznačajnijih igrača na tržištu.
A oni pokazuju da su veterani u segmentu zabave – Disney, HBO i ViacomCBS – daleko uspješniji u privlačenju novih pretplatnika od Netflixa, dosadašnjeg disruptora u tom sektoru.
U prva tri mjeseca ove godine Netflix je uspio pridobiti manje od 4 milijuna novih pretplatnika u cijelom svijetu, značajno ispod vlastitih prognoza.
Na najvažnijem tržištu – SAD-u i Kanadi – broj pretplatnika povećan je za svega 450.000. Istovremeno, Disney je povećao korisničku bazu Disney Plus usluge za 9 milijuna Amerikanaca, Viacom CBS ima 6 milijuna novih korisnika u SAD-u, a HBO gotovo 3 milijuna.
Podaci o skromnom rastu broja korisnika dodatno su ojačali strahovanja investitora da će Netflix morati nastaviti ulagati milijarde dolara u produkciju vlastitog sadržaja ako želi održati rast.
U suprotnom, prijeti mu gubitak zamaha. Sophie Lund-Yates, analitičarka Hargreaves Lansdowna, ističe kako je ostatak godine ključan. “Izvedba u pandemiji bila je impresivna, ali svatko može biti dobar u povoljnim prilikama”, kaže Lund-Yates.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu