Veliki britanski proizvođač kozmetike seli svoju proizvodnju u Njemačku

Autor: Poslovni.hr/Hina , 01. rujan 2016. u 12:40
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

U srijedu su izvijestili da se devet njihovih radnika već preselilo iz Britanije u Duesseldorf a još devet njih odlazi u četvrtak. Ostali su također spremni otići, dodaju iz britanske kompanije.

Britanski proizvođač kozmetike i trgovac Lush odlučio je preseliti europske zaposlenike iz Velike Britanije u Njemačku i povećao je proizvodnju u njemačkoj tvornici nakon britanske referendumske odluke o izlasku iz Europske unije.

Iz Lusha su u srijedu priopćili da su zbog nesigurnosti uzrokovane lipanjskim referendumom odlučili ubrzati planove o povećanju proizvodnje za europsko tržište u tvornici u Duesseldorfu.

"Iako je naš plan oduvijek bio da proizvode namijenjene europskom tržištu proizvodimo u Europi (uz našu hrvatsku tvornicu) – zbog referendumske odluke o izlasku Velike Britanije iz EU znatno smo ubrzali njegovu realizaciju", objavila je tvrtka u priopćenju poslanom e-mailom.

"Mnogi naši radnici još nisu sigurni što će za njih značiti dogovor o Brexitu i još uvijek tjeskobno čekaju da im se to kaže", dodali su iz Lusha. Većina velikih tvrtki ne želi poduzimati konkretne mjere dok ne saznaju kako će i kada Britanija napustiti Europsku uniju. 

Iz Lusha su pak nakon lipanjskog referenduma poručili da imaju sreće što imaju novu tvornicu u Njemačkoj na koju će se moći osloniti i poručili da će nastojati zaštititi proizvodnju, prodaju i multinacionalnu radnu snagu fokusom na kontinentalnu Europu.

U srijedu su izvijestili da se devet njihovih radnika već preselilo iz Britanije u Duesseldorf a još devet njih odlazi u četvrtak. Ostali su također spremni otići, dodaju iz britanske kompanije.

U tvornici u britanskom Pooleu Lush zapošljava oko 1.400 radnika iz 38 država svijeta. Lushova tvornica u Duesseldorfu ima pak 252 stalno zaposlena radnika a ovog su mjeseca – osim Njemačke – počeli opskrbljivati i Francusku, Belgiju, Luksemburg i Nizozemsku.

Nestabilna funta i oštar pad povjerenja potrošača nakon referenduma naštetili su mnogim trgovcima. Istraživanje koje je u srijedu objavila tvrtka za istraživanje tržišta GfK pokazalo je da se raspoloženje potrošača donekle oporavilo u kolovozu, ali da je i dalje na vrlo niskoj razini.

Komentirajte prvi

New Report

Close