Hiltonov najnoviji hotelski brend Spark, ujedno prvi u segmentu financijski pristupačnih (economy) brendova u Hiltonovu portfelju, ima velike šanse postati i njihov najveći brend dosad po broju smještajnih jedinica ostvare li se predviđanja koja je ovih dana podijelio predsjednik uprave kompanije Chris Nassetta.
Brzo širenje
Spark by Hilton lansiran je u siječnju kao premium economy brend, i prvi je novi Hiltonov brend nakon pokretanja Tempa početkom 2020. Spark će se prodavati po pristupačnoj cijeni, odmah ispod klase brenda Tru by Hilton.
Kompanija poznata po luksuznim i premium brendovima na zaokret se odlučila uočivši velik prostor za širenje u segmentu pristupačnih hotela, kojima planiraju dodati prepoznatljiv pečat u smislu pouzdane i dosljedne kvalitete.
Hotele koji će poslovati pod brendom Spark označit će šarena i moderna estetika dizajna, gostoljubivi javni prostori sa zajedničkim stolovima i stolicama za ljuljanje, te besplatni doručak koji uključuje visokokvalitetnu kavu, sok i pecivo s namazima.
U objektima Spark također će biti dostupna 24-satna trgovina te 24-satna digitalna prijava i pristup sobi s digitalnim ključevima. Vlasnici koji pretvaraju svoje nekretnine u Spark hotele morat će izvršiti potpunu obnovu svih područja okrenutih gostima.
Svaka zgrada moći će izgledati malo drukčije, nije bitan ni broj ključeva, ali sobe za goste i predvorje trebaju imati Hiltonov potpis. Iako je prva runda otvaranja predviđena za američko tržište, pred brendom se otvaraju mnoge prilike u ostalim regijama.
“Posebno sam uzbuđen zbog projekta jer ćemo više nego ikada potrošačima pružiti visoko kvalitetno i ujednačeno iskustvo po cijeni koja ne postoji na tržištu, zahvaljujući tome kako smo složili model rekonstrukcije nekretnina.
Trebat će neko vrijeme da se proces pokrene, ali on može biti brz, jer je segment “economy” hotela najveći i u Americi i u Europi, radi se o tisućama hotela”, kazao je Nassetta komentirajući rezultate poslovanja Hiltona u zadnjem kvartalu 2022., koji su se približili rekordnoj 2019. godini.
Rast prihoda u 2023. godini
U zadnjem kvartalu prošle godine Hilton je ostvario neto dobit od 333 milijuna dolara uz prihod od 2,44 milijarde dolara, što je značajno više u odnosu na neto dobit od 148 milijuna dolara u četvrtom kvartalu 2021. uz prihod od 1,84 milijarde dolara.
Za cijelu 2022. Hilton je zabilježio neto dobit od 1,26 milijardi dolara, što je više nego trostruki rast u odnosu na 2021. Lanjski prihod im je bio 8,77 milijardi dolara, što je porast u odnosu na 5,79 milijardi dolara godinu prije.
Spark by Hilton do početka veljače imao je više od 200 hotela u različitim fazama pregovora, a na kraju 2022. Hiltonov ukupni razvojni plan iznosio je više od 2.820 hotela s ukupno 416.400 soba.
U 2023. očekuju povećanje prihoda za prvo tromjesečje između 23% i 27% u usporedbi s prvim tromjesečjem 2022., a predviđa se da će dobit biti između 271 i 287 milijuna dolara. Za cijelu 2023. očekuje se povećanje prihoda 4-8% u usporedbi s 2022., uz dobit između 1,38 milijardi i 1,45 milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu