Lanac restorane brze hrane McDonalds, koji je svojim pristupom "mekdonaldizirao" svijet, jer isti njihov sendvič možete pojesti bilo gdje, u svojoj je domovini zadnjih mjeseci donekle usporio rast. Prema prvim pokazateljima, u Americi je u drugom kvartalu prodaja brze hrane u objektima s velikim M rasla samo 1,8%, a u prvom je to bilo 5,4%.
Dobit je pala na 6,27 milijardi dolara dolara. Mušterije puno uzimaju jela iz menija doručka, koji je u Americi sad moguće dobiti cijeli dan pa izgleda da im se manje jedu tradicionalni sendviči poput BigMaca ili McChickena. Ili je problem i u tome što im se manje izlazi jesti van?
"Potrošači mjere svoju financijsku sigurnost i ljudi vjerojatno više ostaju kod kuće budući da cijene namirnica u trgovinama nisu rasle toliko brzo kao one jelovnika u restoranima", misli šef McDonaldsa Steve Easterbrook, koji je na upravljačkoj poziciji od početka prošle godine i odonda je uveo ne samo doručke i u podne i u ponoć, već i pomladio brend dodajući zdravije namirnice i "personalizirane" sendviče, čime je u Americi proširio i jelovnike.
Nedavno je, piše CNN, lanac testirao i svježu govedinu, što je za njih, naviknute na duboko smrznuto meso, velika stvar. I konkurenti KFC i Starbucks imaju lošije poslovne rezultate, objašnjavajući da je tako zbog društvenih i političkih previranja kod kuće, te slabljenja povjerenja potrošača i rasta nesigurnosti u cijelom svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu