Prihod švedskog lanca trgovina odjećom H&M-a skočio je u drugom fiskalnom tromjesečju zahvaljujući ublažavanju epidemioloških ograničenja, ali je još uvijek znatno ispod razine u pretpandemijskoj 2019. godini.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto prihod H&M-a skočio je 62 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 46,5 milijardi kruna (5,59 milijardi dolara), pokazuje preliminarno izvješće objavljeno u utorak.
U usporedbi s drugim fiskalnim tromjesečjem 2019. manji je za 19 posto. Vlade su u proljeće 2020. godine uvele stroge mjere kako bi zaustavile širenje koronavirusa, pa su svjetska trgovina i maloprodaja gotovo zamrle. U tom je razdoblju privremeno bilo zatvoreno više od 4000 H&M-ovih trgovina.
Cijepljenje je u ovoj godini omogućilo ublažavanje strogih ograničenja. “Sve se više ljudi cijepi, pa su brojna tržišta postupno dopustila otvaranje trgovina”, ističe H&M, dodajući da je to omogućilo nastavak snažnog oporavka poslovanja grupe.
“Internetska prodaja i dalje se vrlo dobro razvija, čak i nakon otvaranja trgovina. To pokazuje dobru reakciju kupaca na kolekcije i na mogućnost izbora kanala kupnje”, napominju u H&M-u.
Dodaju i da je prihod iskazan u lokalnoj valuti u razdoblju od 1. do 13. lipnja
porastao za 35 posto na godišnjoj razini, te za dva posto u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.
Na dan 13. lipnja privremeno je zatvoreno bilo još oko 180 trgovina, u usporedbi s 1300 zatvorenih na početku ožujka, ali za 40 više nego na kraju svibnja. H&M bi trebao objaviti cjelovito poslovno izvješće za drugo fiskalno tromjesečje 1. srpnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu