Njemački trgovački centri i supermarketi postali su "vruća roba" među inozemnim ulagačima što pokazuju statistika prema kojoj ulaganja rastu najbržim tempom od 2007. godine.
U prvih šest mjeseci ove godine u njemački maloprodajni sektor inozemni ulagači uložili su gotovo šest milijardi eura, tvrdi nekretninski ogranak francuske banke BNP Paribas. To je tri puta više nego u istom lanjskom razdoblju. U uvjerljivo najveća ulaganja ubraja se nedavna kupnja Kaufhofa, najvećeg lanca supermarketa kojeg je za 2,4 milijarde eura kupio kanadski Hudson's Bay, vlasnik Saksa na njujorškoj Petoj aveniji. Tu je i ulaganje jednog od najvećih investicijskih tvrtki na svijetu, američkog Blackstonea, koji upravlja s 93 milijardi dolara imovine.
Kompanija je za 470 milijuna eura kupila lanac od 55 supermarketa. Iako ulagače privlači stabilna njemačka ekonomija i najveće tržište u Europi koje je lani generiralo prodajne prihode od 408 milijardi eura, činjenica je da maloprodaja slabi. Statistika pokazuje da je maloprodaja lani pala za jedan posto, a pad se očekuje i u ovoj godini. No, ulaganje u njemačku trgovinu ulagačima nosi 3,5 posto prinosa na godinu, navodi BNP Paribas. Tamošnji analitičari s oprezom gledaju na skok ulaganja. "Neki kažu da gledamo prve znake pregrijavanja", komentirao je za Bloomberg Joseph Frechen, analitičar tvrtke Bulwiengesa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu