Radeći na jednom probnom programerskom projektu, programer 'sretne ruke' odlučio je potražiti pomoć́ preko internetske tražilice. U Googlov pretraživač upisao je ''python lambda function list comprehension'' i dobio uobičajene rezultate.
Međutim, tada se dogodila nešto neuobičajeno. Rezultati pretrage su se razdvojili i otkrili mu poveznicu za potpuno novo područje. Google je, naime, prema njegovom upisu zaključio da "govore istim jezikom", te ga preusmjerio na svoju stranicu za zapošljavanje programera, Foo.bar.
Tamo mu je pak postavljen zadatak koji je uspio riješiti za nekoliko sati. Da bi riješio zadani problem, bilo je potrebno poznavati algoritme, a imao je mogućnost kodirati u programima Python ili Java.
Nakon što je uspješno riješio sve izazove, uslijedio je je poziv iz Googlea da dođe na intervju za posao.
Cijeli ovaj misteriozni proces novi programer u kompaniji Google opisao je u svom blogu, a iz kompanije su potvrdili da na ovaj način zapošljavaju i dalje.
Izgleda kako je za dobiti posao ponekad dovoljno u tražilicu upisati pravi pojam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.potpune baljezgarije. Koga briga kako zapošljava Google koji se toliko hvali stručnošću a evo 15 godina nisu uspjeli pronaći novi izvor prihoda. Još uvijek 98% žive od Adwords oglasa, sistem koji im je smislio samo JEDAN čovjek (Arapin na privremenom radu u USA).
MOram priznati da kada je god IT u pitanju, novinari poslovnog pokazuju razumijevanje materija kao bushmani u bilancu.
Samo imbecil od novinara/ke moze zakljuciti ono u zadnjoj recenici. Ka ta stro fa!!!!!!!!
Znači dovoljno je “samo” nešto upisati u tražilicu, a to što je čovjek proveo stotine i tisuće sati učeći algoritme i vježbajući jezik je “onako samo usput”. Kao da je customiziranje rezultata pretrage nešto novo i “misteriozno”!?
Uključite se u raspravu