Ultimate Fighting Championship (UFC) – vodeći organizator natjecanja u mješovitim borilačkim vještinama (Mixed Martial Arts, MMA) i Pay-Per-View pružatelj u svijetu – bit će prodan za više od četiri milijarde dolara agenciji William Morris Endeavor-IMG.
Vlasnici UFC-a, Lorenzo i Frank Fertitta trebali bi zadržati manjinski vlasnički udio. Vijest o prodaji koja se naziva i povijesnom sportskom transakcijom došla je nedugo nakon završetka jednog od najuspješnijih UFC-ovih događanja koje je samo u Las Vegasu privuklo više od 18.000 ljudi.Od proljeća se špekuliralo o prodaji UFC-a, no obično su napisi tog tipa bili oštro demantirani. No, s ciljem privlačenja udvarača predsjednik Dana White je u jednom od obraćanja javnosti ostavio dovoljno prostora za eventualnu prodaju ukoliko se "pojavi netko s četiri milijarde dolara".
Iako su se kao potencijalni kupci spominjali China Media Capital, Blackstone Group i kineska grupacija Dalian Wanda koju su neki smatrali i favoritom ovog nadmetanja, izgleda da je ipak WME-IMG bio najbrži u prikupljanju novca. Veliki potencijal kojim UFC trenutno raspolaže idealno se uklapa u WME-IMG-ovu namjeru kreiranja i upravljanja najvećom digitalnom platformom koja može distribuirati velike količine različita sadržaja. Braća Fertitta vlasnicima UFC-a postali su 2001. godine za dva milijuna dolara te ga u posljednjih 15 godina transformirali u globalni brend.
Taktički su se orijentirali na učinkovitiji pristup društvenim medijima, osnažili promotorske aktivnosti te sklopili nekoliko važnijih medijskih partnerstava poput onog s Foxom. U međuvremenu je počeo pristizati i novac od licenciranja za videoigre i odjeću dok je paralelno MMA postao najbrže rastućim sportom na svijetu. Sinergija navedenih faktora rezultirala je prošlogodišnjom dobiti od 600 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu