Facebook je objavio da sa Uberom testira uslugu koja bi korisnicima omogućila naručivanje vozila putem Facebookove aplikacije Messenger bez napuštanja razgovora ili skidanja posebne aplikacije. Uber bi ovime dobio pristup milijunima korisnika, a Facebook priliku da zadovolji ambicije koje je postavio pred Messenger.
Messenger je, zahvaljujući Facebookovim nastojanjima da ga učine što privlačnijim, u posljednjih godinu i pol udvostručio broj korisnika te sada više od 700 milijuna ljudi putem aplikacije može komunicirati s drugima, upućivati i glasovne poruke te vršiti plaćanja. Partnerstvo s Uberom donijet će Facebooku pristup podacima o plaćanjima ili kreditnim karticama koji bi se mogli pohraniti i koristiti u poticanju na kupovanje unutar aplikacija.
Također, ovo je prilika za Messenger da se isprofilira u moru sličnih aplikacija i tržištu na kojem je kvaliteta korisničkog iskustva presudna. "Facebook na to gleda kao na način povećanja atraktivnosti Messengera", kazao je Thillo Koslowski, potpredsjednik u istraživačkoj tvrtki Gartner. Dodaje da navedena usluga Uberu otvara veliko tržište. Uber pak nosi titulu jedne od najvećih kompanija na svijetu za dijeljenje vožnji čija zarada doseže 12 milijardi dolara, a koju nisu osujetile ni tužbe s kojima se kompanija susrela.
I oni također ulažu velike financijske napore u privlačenje novih korisnika, a jedan od načina je dijeljenje velikodušnih kupona. Objedinjena će se usluga na američkom tržištu pojaviti oko Božića, dok je širenje na inozemstvo najavljeno za 2016. godinu. Za sada još nisu poznati detalji kako će Facebook i Uber dijeliti zaradu. Uberov konkurent Lyft, koji također posreduje u pružanju usluge prijevoza, bit će u siječnju također dodan na Messenger, kazali su za Reuters dobro upućeni izvori u Lyftu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu