Trend je dobio ime mikroavantura, a na svom je odmoru želi doživjeti sve vise Europljana, pokazuje Global Trends Report londonskog sajma turizma World travel Market. (Pre)zaposleni Europljani se okreću od "imati" prema "doživjeti", a mikropustolovina može biti spavanje pod vedrim nebom, malo zahtjevnija vožnja biciklom ili pješačka tura, ali i bolje, intenzivnije upoznavanje prirode, ljudi i mjesta u koje se putuje. Na mikrovanture se odlazi u s prijateljima, obitelji, u društvu različitih dobnih skupina. "Danas u Europi već postoji cijeli niz mogućnosti za turizam koji uključuje lagani avanturizam, Europljani danas imaju "a la cart" meni s najrazličitijim iskustvima. Mikroavantura, recimo, može biti i uključivanje u redovne aktivnosti zajednice u kojoj se namjernik našao", kaže Chrois Doyle, izvrsni direktor europskog udruženja turističkih tvrtki koje se bave avanturističkim putovanjima.
Aktivnost mora biti niskog rizika, za koju je dovoljan minimum prethodnog iskustva, a poželjno je da bude u doticaju sa zdravim lifestyleom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu