Avon je objavio kako je u okviru globalne kampanje Hello Green Tomorrow prikupio 5,5 milijuna dolara od njenog pokretanja 2010. godine, uključujući 2 milijuna dolara prikupljenih samo u 2012.. Sredstva su donirana organizacijama The Nature Conservancy (TNC) i World Wildlife Fund (WWF) koje se zalažu za borbu protiv krčenja šuma u Brazilu i Indoneziji, zemljama koje su prepoznate kao najkritičnije točke krčenja šuma u svijetu, priopćeno je iz kompanije.
Sredstva u okviru kampanje Hello Green Tomorrow prikupljaju se prodajom posebnih proizvoda u više od 50 zemalja preko Avon Ladies, svojevrsne Avonove „zelene vojske“ koja pomaže u borbi protiv krčenja šuma. Avonove donacije namijenjene su obnovi Atlantske šume u Brazilu u partnerstvu s TNC-om te, u suradnji s WWF-om, pošumljavanju tropskih šuma u Indoneziji. Spomenute su šume među najugroženijima na svijetu, a važne su za ublažavanje klimatskih promjena, poticanje biološke raznolikosti te zdravlje i ekonomsko blagostanje milijuna ljudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu