Poljski trgovački lanac Pepco želi otvoriti više od 2.000 poslovnica u Njemačkoj, pišu njemački mediji. Njemački mediji navode kako Pepco ima velike planove usred globalne krize “u segmentu koji se općenito smatra prezasićenim”.
Poljska tvrtka Pepco otvorila je 28. travnja 2022. svoju prvu trgovinu u Njemačkoj, točnije u Berlinu. Slijedilo je otvaranje drugih poslovnica na istoku zemlje, piše Fenix magazin.
Koncept lanca Pepco je ponuditi odjeću i potrepštine za kućanstvo po posebno povoljnim cijenama. Jeftini diskont posljednjih je godina i mjeseci snažno narastao, te se želi nastaviti širiti na njemačkom tržištu.
Nakon prve podružnice u Berlinu, uslijedile su druge podružnice u Chemnitzu i Cottbusu. Krajem studenog 2022. dodana je još jedna lokacija u njemačkoj prijestolnici, što je ujedno i 3000. poslovnica Pepca općenito.
Prije Njemačke, Pepco je već otvorio nekoliko podružnica u Austriji 2021. godine.
Pepcove poslovnice se nalaze na nekoliko lokacija:
Berlin: Schlossstrasse 10
Berlin: Old Potsdamer Strasse 7
Chemnitz: Cesta naroda 2-4
Cottbus: Sielower Chaussee 38
Ovo je Pepco – vlasništvo, asortiman, podružnice
- Tvrtka Pepco Group osnovana je 1999. godine, ali pod drugim imenom. Sjedište je u Londonu.
- 2004. otvara prvu Pepco podružnicu u Poljskoj.
- Pepco slijedi koncept sličan onome kao što imaju Kik, TK Maxx-a ili Action
- Pepco asortiman: Diskont prodaje potrepštine za kućanstvo, tapecirani namještaj, modne dodatke, obuću, kozmetiku, igračke, te dječju, mušku i žensku odjeću.
- Iza Pepca stoji grupacija namještaja Steinhoff International Holdings, koja je do 2018. uključivala lanac trgovina namještaja Poco Domäne
- Pepco trenutno ima oko 3.000 podružnica s više od 23.000 zaposlenika diljem Europe.
Gdje se otvaraju sljedeće poslovnice?
Njemački mediji navode kako niti jedna regija nije isključena kad je u pitanju otvaranje novih poslovnica.
“Stalno tražimo prikladne nekretnine za iznajmljivanje i partnere kako bismo proširili našu mrežu poslovnica u Njemačkoj”, stoji na web stranici.
Tvrtka ima određene zahtjeve kada je u pitanju otvaranje poslovnica na novim lokacijama:
U obzir dolaze gradovi s najmanje 20.000 stanovnika.
Područje na kojem bi se nalazila poslovnica bi trebalo biti u prometnoj trgovačkoj ulici, pješačkoj zoni ili u trgovačkom centru.
Prodajni prostor trebao bi biti između 450 i 750 m² na jednoj etaži.
Moguće je kako će nove poslovnice biti otvorene u većim gradovima kao što su München, Hamburg, Köln i Düsseldorf, navode njemački mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu