U Njemačkoj se prodaje jednak broj aranžmana za RH kao i lani

Autor: Agencija VLM , 20. veljača 2013. u 15:35
Guliver/Thinkstock

Dok je Ostojić nastupao na televiziji Sonnenklar, prodano stotinjak aranžmana za Hrvatsku.

Senzacija kakvu je hrvatski turizam lani napravio u Njemačkoj, kada je jadranska obala privukla čak 150.000 Nijemaca više nego godinu prije, u 2013. će se ponoviti jako teško. Trenutno se njemački turoperatori manje više bore da ponove taj sjajni rezultat i, kako kažu, bili bi zadovoljni da se u konačnici ponovi lanjskih 1,85 milijuna njemačkih turista u Hrvatskoj.

Svaki postotak iznad toga bio bi odličan rezultat, a ambicije da lanjske brojke ozbiljnije nadmaše pokazuju praktički jedino u njemačkom turoperatoru FTI.  'Lani smo u Hrvatsku doveli 55.000 gostiju, a ove planiramo 74.000. Hrvatska ima velike potencijale, a u izvansezoni i puno slobodnih soba. Iako, Hrvatska za svaki veliki i dugoročni uspjeh u turizmu mora imati jakog nacionalnog avioprijevoznika. Bez njega turoperatori ne mogu planirati, a bez plana nema ni gostiju. Na low cost carriere je nemoguće osloniti se, jer oni dođu i nakon nekoliko sezona odu', kaže Dietmar Gunz, direktor i vlasnik FTI a koji je lani imao 3,5 milijuna putnika. U minhenskom sjedištu FTI-a jučer su, tijekom prvog dana turističkog sajma fr.e.e, ugostili i hrvatskog ministra turizma Veljka Ostojića, koji je sudjelovao i u polusatnoj emisiji na FTI-ovoj televiziji Sonnenklar.

Tijekom polusatne emisije prodano je stotinjak aranžmana za Hrvatsku u predsezoni. Hrvatski turistički čelnici sreli su se prvog dana minhenskog sajma i s predstavnicima njemačke udruge biciklista (ADFC). Predsjednik Udruge Markus Schildhauer smatra da Hrvatska zbog blizine i ugodne klime ima velike izglede povećati broj gostiju koji na odmoru žele voziti bicikl. Inače, u Njemačkoj čak 35 milijuna ljudi barem jednom tjedno voze bicikl, a na odmoru vezanom uz bicikliranje provedu čak 157 miljiuna dana.

'Ciklo turizam je jedan od naših prioriteta i jedan od ključnih načina kako u srednjem roku produžiti sezonu',  kaže V. Ostojić. Inače, minhenski sajam tijekom četiri dana posjeti oko 120.000 ljudi.

Komentirajte prvi

New Report

Close