Nestleove žitarice Quicky i popularna igrica Angry Birds ušli su u kobrending. Nestle tom kampanjom na zabavan način nastoji podići svijest o važnosti ukusnog i uravnoteženog doručka.
Promotivna pakiranja žitarica za doručak Nesquick i Cookie Crisp unutar kutije sadrže gratis CD s igrom, a igra se može igrati i preko interneta uz pomoć gratis kôda s unutrašnje strane promotivnih pakiranja Nesquick Duo, Chocapic, Cookie Crisp, Honey Cheerios i Lion žitarica. Igra Angry Birds prvi je puta predstavljena u prosincu 2009. godine za Appleov operacijski sustav iOS te je u kratkom roku postala najraširenija mobilna igra na svijetu, koja se može pohvaliti s čak dvije milijarde preuzimanja za sve vrste platformi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu