Globalna potražnja za kontaktnim lećama vrijednosno pokazuje kontinuirani rast u SAD-u, Europi i Aziji, pokazuje istraživanje agencije GfK. Rastu tržišta kontaktnih leće nije povod samo korekcija vida već i njihovo korištenje u službi ljepote. Upravo kontaktne leće za ljepotu imaju u Aziji rast tržišta ovog segmenta od čak 20 posto.
U Aziji su tržišta Kine, Malezije, Južne Koreje, Hong Konga i Singapura rasla po prosječnoj stopi od 7,4 posto. Stopa rasta u SAD-u i Europi je nešto niža – 4,8, odnosno 3,2 posto. U zadnjih godinu dana neka azijska tržišta su rasla po stopi od 2,5 do čak 14,9 posto. Upravo su kretanja u Koreji, Singapuru i Maleziji učinila ovu regiju najbrže rastućom za kontaktne leće. Koreja je zabilježila najveći i najbrži rast (15 posto) kako za korektivne leće tako i za one u službi ljepote, pokazuje istraživanje.
Potražnja za lećama u službi ljepote, poznate kao kozmetičke leće, vrijednosno naročito raste u Koreji, Singapuru, Kini i Maleziji (između 18 i 37 posto). Sveukupno su azijski potrošači potrošili gotovo 190 milijuna dolara samo na kozmetičke leće.
Karakteristično je da potrošači leća veliku pažnju posvećuju kvaliteti. Uz svjetske marke na tržištu su se pojavile i brojne lokalne marke a vrlo se brzo prilagođavanju promjenama trendova te nude inovativne proizvode vrlo dobre kvalitete, kažu iz GfK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu