Nakon višemjesečnih nagađanja i prvih najava o mogućoj kupnji iz 2014. godine, iz Twittera je u utorak stigla konačna potvrda da su za 70 milijuna dolara kupili glazbenu platformu SoundCloud čija se tržišna vrijednost procjenjuje na oko 700 milijuna dolara.
Twitter ovim potezom planira zauzeti bolju tržišnu poziciju te povećati broj korisnika na vlastitoj video aplikaciji Vine i streaming usluzi Periscope, a time ući u oštru tržišnu utakmicu s konkurenciji poput YouTubea, Instagrama i Snapchata. SoundCloud, tvrtka specijalizirana za pohranu i razmjernu glazbe sa sjedištem u Berlinu, početkom ove godine najavila je da im za opstanak na tržištu trebaju dodatni izvori financiranja.
Kompanija je svojedobno imala jednakih problema s licenciranjem kakve su iskusile i veće glazbene platforme poput YouTubea, a povezivanje s Twitterom vide kao priliku za boljim predstavljanjem vlastitih usluga i proizvoda. "Obje kompanije dosežu do milijuna ljudi diljem svijeta što će olakšati da se moderna kultura realizira u stvarnom vremenu", komentirala je glasnogovornica SoundClouda za The Financial Times. Twitteru će SoundCloud dobro doći po pitanju povećanja broja korisnika, što je jedan od ciljeva izvršnog direktora Jacka Dorseya, ali i osigurati mjesto unutar glazbene industrije koje su propustili pokretanjem, pa neslavnim gašenjem vlastite glazbene platforme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu