Slovenski trgovački lanac Tuš istupio je iz nacionalne komore oglašivačkih agencija jer je ta poslovna udruga u njegovu sporu s Mercatorom oko toga tko je najveći trgovac u državi dala za pravo Mercatoru. Spor je pokrenuo Mercator, jer se Tuš svojim reklamnim sloganom predstavlja kao "najveća slovenska trgovina", premda Mercator ima veći promet i broj prodavaonica.
Tuš navodi da Mercator nije slovenski jer mu je vlasnik Agrokor u Hrvatskoj. Mercator pak tvrdi da je slovenska tvrtka, i sjedištem i po zaposlenima, te da je slovenska tvrtka svaka ona koja je Sloveniji registrirana po slovenskim zakonima. No, u Tušu kažu da potrošači slovenskim tvrtkama smatraju one koje su u domaćem vlasništvu, jer bi se u protivnom i Microsoft, koji je registriran u Sloveniji, mogao nazvati najprofitabilnijom slovenskom tvrtkom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu