TUI Travel, najveći svjetski turoperater poručio je kako već ima ohrabrujuće rezultate rezervacija za iduće ljeto.
Iz Uprave kompanije su to poručili nakon što su se pohvalili kako prodaja skupljih prazničnih aranžmana rezultirala ratom godišnje dobiti od 13 posto, što je bolje od već ranije poboljšanih prognoza. Britanka kompanija, vlasnik brendova Thomson i First Choice Holidays, objavila je kako je ove godine ostvarila operativnu dobit od 555 milijuna funti u poslovnoj godini koja je završila urujnu. Istodobno su prihodi porasli za četiri posto. Rast dobiti od 13 posto, koji je kompanija ostvarila bolji je od ranije prognoziranih 11 posto, koje je Uprava prognozirala u rujnu, kada je snažna potražnja za zimskim turističkim aranžmanima rezultirala revizijom očekivane dobiti naviše, s u kolovozu prognoziranih 10 posto rasta. "Poslovanje i dalje osigurava održivi rast kroz naše jedinstvene aranžmane i veću on-line prodaju. Sve to će omogučiti pružanje dodane vrijednosti i našim korisnicima, ali i našim dioničarima", poručio je jučer predsjednik Uprave kompanije Peter Long.
33posto
je od početka godine dodala na vrijednosti dionica TUI Travela
TUI Travel, koji je nastao 2007. godine spajanjem First Choice Holidaysa i Thomsona, turističkog poslovanja njemačke grupe TUI, poručio je kako je i nova poslovna godina već počela izuzetno dobro, dodavši kako je prodaja zimskih turističkih aranžmana u okviru očekivanih prognoza. Dionica TUI Travela, koja je od početka godine dodala na vrijednosti 33 posto u ponedjeljak je na Londonskoj burzi zaključila trgovanje s cijenom od 384 penija. Nakon jučerašnje objave odličnih poslovnih rezultata, dodala je na vrijednosti 2,4 posto u odnosu na dan ranije pa se njome trgovalo po 393,1 penija.Britanski rival Thomas Cook također je imao odlične rezultate nakon dvije godine pada pa je prihod povećao za 49 posto.
Long
I dalje je osiguran održivi rast kroz naše jedinstvene aranžmane
Ulaganje u Hrvatsku
Predratne brojke za pet godina?
TUI godinama upozorava da je prepreka za veći promet na hrvatskom tržištu nedostatak kapaciteta, no sve do ove godine svjetski turoperator nije nalazio poslovni interes za iulaganje u hotele u Hrvatskoj. Proljetos je ulaskom u vlasništvo tvrtke Karisma Hotels Adriatic, zajedno s Agrokorom i meksičkom Karismom, TUI je započeo svoj ulagački ciklus najprije kupnjom Hotela Koločep, slijedi preuzimanje Hotela Živogošće, a interes su pokazali i za Kupare. Na turističkom sajmu u Londonu u studenom, direktor prodaje TUI Travel Garry Wilson istaknuo je da TUI dogodine povećava broj sjedala na letovima iz VB (s 35 na 39 tisuća). TUI posebno zanima Split, a u idućih pet godina broj britanskih turista u Hrvatskoj mogao povećati na milijun, čime bi se približili predratnim brojkama. (M. Crnjak)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu