Trst bi po pretovaru kontejnerskog tereta mogao uskoro preteći slovensku luku Kopar, koja je godinama bila vodeća, a samo lani je ostvarila prekrcaj od gotovo 20 milijuna tona brodskog tereta.
Dok se u Kopru s investicijom u proširenje postojećih terminala pojavljuju sve veći problemi, u Trstu će privatni investitor Trieste Marine Terminal početi sa širenjem kontejnerskog terminala. U njega će uložiti 188 milijuna eura, s ciljem da Trst već 2018. godine može pretovariti 1,2 milijuna standardnih TEU kontejnera godišnje.
Time bi pretekao koparsku luku, navode Finance. Kopar, čiji je lučki koncesionar u vlasništvu države, ima probleme jer među zaposlenima, u sindikatima i dijelu politike postoje jaki otpori izdavanju novih lučkih koncesija potencijalnim ulagačima iz inozemstva. Prednost je Trsta i povezanost s europskim zaleđem, dok je u Sloveniji neizvjesno kako pronaći novac za novu prugu koja bi Koper povezala sa zaleđem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu