Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg.
Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis, kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal.
Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva.
3,5 mlrd.
gledatelja iz više od 200 država pratit će utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva
"Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine", izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.
Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država.
Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu