Američki draguljar Tiffany & Co – kojeg je nedavno kupio francuski div luksuzne robe LVMH – objavio je u četvrtak procjenu rasta prodaje tijekom blagdana za jedan do tri posto, prenosi Reuters.
Najveći doprinos dala je prodaja u Kini te oporavak na američkim tržištima. Prošle godine blagdanska prodaja u azijsko-pacifičkoj regiji pala je tri posto, a u Sjevernoj i Južnoj Americi za jedan posto.
"I dalje vidimo da NR Kina pokreće naš ukupni rast prodaje sa snažnim dvoznamenkastim povećanjem, unatoč kontinuiranom padu na hongkonškom tržištu te u manjem obujmu u Japanu", izjavio je izvršni direktor Alessandro Bogliolo.
Prodaja luksuzne robe ponajviše ovisi o rastućoj kineskoj srednjoj klasi koja razvija sklonost prema skupom nakitu i torbicama. S druge strane, potražnja u Europi i Sjevernoj Americi pod utjecajem je trgovinskih tenzija.
Međutim, sporiji ekonomski rast u Kini, uglavnom zbog trgovinskih tenzija sa SAD-om te snažnijeg dolara, nepovoljno je utjecao na Tiffanyjevu prodaju koja se značajno oslanja na priljev turista iz drugog svjetskog gospodarstva po veličini.
Neto prodaja u azijsko-pacifičkoj regiji u razdoblju od 1. studenog do Badnjaka rasla je između pet i sedam posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu