Thomas Cook želi Europu preplaviti kineskim turistima

Autor: Tomislav Pili , 16. lipanj 2015. u 22:00
Francuska je najpopularnija europska destinacija među Kinezima/REUTERS

Iako su Hong Kong i Makao prvi izbor kineskih turista, europske destinacije pri vrhu su ‘destinacija iz snova’ kineskih turista.

Britanski Thomas Cook, jedna od najstarijih putničkih agencija na svijetu, odlučio je uzeti dio kolača od sve izraženijeg kineskog turističkog "booma".

Kompanija je osnovala joint-venture s kineskim konglomeratom Fosun Internationalom, jednom od najvećih tamošnjih kompanija čiji poslovni interesi sežu od financija, preko farmaceutike do rudarstva. No, Fosun ulazi i u turizam, pa je u veljači kupio francusku agenciju Club Med. Iako će zajednička tvrtka nuditi i putovanja unutar Kine, dominantan cilj je dovesti više kineskih turista u Europu. Kinezi su nedavno pretekli Amerikance na ljestvici turista koji najviše troše, a prošle je godine preko 100 milijuna kineskih turista u inozemnim turističkim destinacijama ostavilo 165 milijardi dolara. Iako je Hong Kong i Makao prvi turistički izbor Kineza, europske destinacije ipak su pri vrhu "destinacija iz snova".

 

165mlrd.

dolara potrošilo je lani 100 milijuna kineskih turista u inozemstvu

To posebno vrijedi za Francusku, slijedi je Italija, pa Velika Britanija i Njemačka. Iz Thomas Cooka su priopćili kako zajednička tvrtka spaja "naslijeđe brenda i ekspertizu u međunarodnim putovanjima s Fosunovim poznavanjem lokalnog tržišta i operativnih resursa", prenosi Guardian. Qian Jiannong, predsjednik Fosunova turističkog ogranka je dodao kako je danas na tržištu "premalo inovacije u proizvodima koji se nude kineskim turistima".

Naime, iako su aranžmani poput "pet država u 10 dana" i dalje prilično popularni među Kinezima, analitičari upozoravaju da se želje turista značajno mijenjaju. Wolfgang Georg Arlt, poznavatelj kineskog turističkog tržišta, za britanske medije tvrdi kako drugi val kineskih turista predstavljaju mlađi, visokoobrazovani ljudi koji većinom rade za strane kompanije. Oni su manje zainteresirani za obilaženje znamenitosti, a više za upoznavanje s lokalnom kulturom, kao što je učenje lokalnih plesova ili pohađanje kulinarskih tečajeva, ističe Arlt.

Komentirajte prvi

New Report

Close