Švicarska urarska industrija očekuje još jednu tešku godinu dok američko tržište, drugo najvažnije, i dalje ne pokazuje znakove oporavka. Izvoz švicarskih satova pao je tijekom siječnja i veljače za osam posto, a američko tržište pridonijelo je padu s potonućem od preko 12 posto.
Prošle godine američko tržište oslabilo je devet posto. Ricardo Guadalupe, direktor Hublota, brenda satova unutar LVMH grupe, ističe za Reuters kako prodaja njihovog brenda ove godine stagnira. "Amerikanci imaju drugačiju kulturu satova. To nije Kina gdje kupci vole mehaničke satove", kazao je Guadalupe. U Swatchu su nešto optimističniji s procjenama rasta prodaje od sedam do devet posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu