Tesco u Kini sprema ‘joint venture’

Autor: Poslovni dnevnik , 31. kolovoz 2015. u 21:59
Operacija bi trebala poslužiti i samom Tescu za podizanje vrijednosti brenda Dunnhumby

Operacija bi trebala poslužiti i samom Tescu za podizanje vrijednosti brenda Dunnhumby.

Dunnhumby – tvrtka kćer najvećeg britanskog trgovačkog lanca Tesco priprema se na iskorak na kineskom tržištu. S jednim od najvećih tamošnjih lanaca supermarketa China Resources Vanguard ugovaraju partnerstvo u sklopu kojeg će  Dunnhumby moći koristiti bazu podataka o Vanguardovim kupcima uključujući i one o 20 milijuna korisnika programa lojalnosti.  

Simon Hay, predsjednik Uprave Dunnhumbyja izjavio je kako je uvjeren da će dodatni podaci u kupcima na kineskom tržištu njihovoj kompaniji omogućiti bolji uvid u navike potrošača. To bi, smatra, mogao biti dobar put prema osiguravanju rasta prodaje na kineskom tržištu. Operacija bi trebala poslužiti i samom Tescu za podizanje vrijednosti brenda Dunnhumby. Naime, najveći britanski trgovac priprema se prodati najmanje tri dijela globalnog poslovanja, a u tu grupu zasigurno ulazi i Dunnhumby, piše Financial Times. 

Komentirajte prvi

New Report

Close