Dunnhumby – tvrtka kćer najvećeg britanskog trgovačkog lanca Tesco priprema se na iskorak na kineskom tržištu. S jednim od najvećih tamošnjih lanaca supermarketa China Resources Vanguard ugovaraju partnerstvo u sklopu kojeg će Dunnhumby moći koristiti bazu podataka o Vanguardovim kupcima uključujući i one o 20 milijuna korisnika programa lojalnosti.
Simon Hay, predsjednik Uprave Dunnhumbyja izjavio je kako je uvjeren da će dodatni podaci u kupcima na kineskom tržištu njihovoj kompaniji omogućiti bolji uvid u navike potrošača. To bi, smatra, mogao biti dobar put prema osiguravanju rasta prodaje na kineskom tržištu. Operacija bi trebala poslužiti i samom Tescu za podizanje vrijednosti brenda Dunnhumby. Naime, najveći britanski trgovac priprema se prodati najmanje tri dijela globalnog poslovanja, a u tu grupu zasigurno ulazi i Dunnhumby, piše Financial Times.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu