Švicarci tvrde: Specijalnom čokoladom osvojit ćemo mnoga svjetska tržišta

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 29. prosinac 2015. u 10:45
Foto: Thinkstock

Čokolada koja se ne topi omogućila bi prodor na nova tržišta.

Iako je riječ o naizgled nespojivom, čokoladna se industrija usmjerila na proizvodnju čokolade otporne na toplinu koja pri tome ne gubi na okusu.

Za sektor opterećen visokim cijenama sirovina i godišnjim rastom od tek 0,6 posto ova bi se inovacija mogla pretvoriti u ključnu konkurentsku prednost. U čokoladu koja se topi u toplijim podnebljima poput Bliskog istoka ili tržištima u razvoju koja još ne posjeduju tehnologiju za pravilno skladištenje čokoladnih proizvoda, neki od vodećih svjetskih proizvođača ne vjeruju previše. Švicarski je Lindt skeptičan, ali najveći svjetski proizvođač Barry Callebaut smatra da ima rješenje.

Izvršni direktor ove kompanije Antoine de Saint-Affrique tvrdi da je ključ kombinacija sirovina otpornih na temperature do 38 stupnjeva koje ne idu na uštrb okusa. "Iskustvo okusa je ostalo. Mogu reći da je zaista dobro", kaže de Saint-Affrique. I Nestlé je najavio usmjeravanje ka istom cilju, pa bi se na tržištu čokolade mogla otvoriti jedna sasvim nova bitka. Onaj koji u naumu uspije, mogao bi osvojiti i tržište hrane i pića u kojima sudjeluje čokolada kao namirnica. 

Komentirajte prvi

New Report

Close