Sve manje potrošača vjeruje McDonald’su

Autor: Poslovni dnevnik , 15. lipanj 2015. u 21:59
Riječ je o analizi kojom se ispituje u kojoj mjeri potrošačka emotivna povezanost s određenim brendovima

Riječ je o analizi kojom se ispituje u kojoj mjeri potrošačka emotivna povezanost s određenim brendovima.

Najveći svjetski lanac brze prehrane McDonald's gubi popularnost među potrošačima. Istraživanje koje provodi američki Reputation institute pokazao je kako, s druge strane, raste ugled njegovih tržišnih rivala poput Chipotlea, Subwaya i Panera Breada.

Riječ je o analizi kojom se ispituje u kojoj mjeri potrošačka emotivna povezanost s određenim brendovima utječe na njihov spremnost da kupe neke proizvode. Tijekom procesa anketiranja ispitani su stavovi 27.000 američkih kupaca koji su ocijenili ukupno 1000 brendova na tamošnjem tržištu.

"Analiza je pokazala da ključ više nije u samom proizvodu ili usluzi već se od kompanija očekuje da imaju snažnu i uvjerljivu osnovnu strategiju i da je se drže, a tvrtke koje su na čelu ove ljestvice u tome itekako uspijevaju", komentirao je rezultate istraživanja Brad Hecht, glavni analitičar i potpredsjednik Reputation institutea. Što se samog ocjenjivanja tiče, McDonald's je pao s 64 na 55,3 boda, dok je Chipotle skočio na 74,2 bodova s prošlogodišnjih 69,4. 

Komentirajte prvi

New Report

Close