Jedan od najpoznatijih lanaca brze prehrane – američki Subway sprema se na potpuni "makeover". Kompanija koja je upravo proslavila 50. obljetnicu suočena je, kao uostalom i velik broj njezinih konkurenata, s ozbiljnim padom prodaje pa se vodstvo odlučilo s tim negativnim trendom boriti i uz pomoć rebrendinga.
Tako će iduće godine, doznaje New York Post, krenuti s novim izgledom svojih restorana, ambalažom proizvoda pa i uniformama zaposlenika, a promjene očekuju i samu ponudu hrane i pića. Već je prije najavljivano izbacivanje pilećeg mesa s antibioticima s menija, a isto namjeravaju učiniti i sa šunkom i puretinom. No problem je osigurati dostatne količine mesa bez neželjenih dodataka pa proces zahtijeva ozbiljnu pripremu i moguće je da se realizacija prolongira.
No to i nije najveći problem – analitičari ne vjeruju da će Subway sve ove promjene moći financirati bez podizanja cijena, a jasno je da je to pitanje samo po sebi opasnost koja prijeti daljnjim padom prodaje. Kompaniju muče i kadrovski problemi, odlazak je najavio dugogodišnji šef marketinga Tony Pace koji će poziciju napustiti već krajem rujna, a navodno će otići i jedna od glavnih osoba zadužena za odnose s medijima Karie Ford.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu