Stranci dominiraju tržištem osobne higijene u BiH

Autor: Poslovni dnevnik , 14. svibanj 2018. u 21:59
Dm brzo širi svoj maloprodajni lanac u BiH

Colgate-Palmolive, Beiersdorf, Unilever i GSK imaju i snažan marketing.

Veliki međunarodni igrači dominiraju na BiH tržištu osobne higijene, preprata za kupanje, oralne higijene i dezodoransa, a lanac Drogerie markt lider je među privatnim robnim markama, pokazuju analize Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Na tržištu preprata za kupanje i tuširanje u 2017. Colgate-Palmolive, Beiersdorf i Unilever preuzeli su vodeće mjesto.

Ti proizvođači nude široki raspon proizvoda i marketinški su vrlo prisutni. Beiersdorf je postigao veliki uspjeh lansiranjem novog gela za tuširanje koji koristi izvorni Nivea Cr?me miris.

Privatne etikete snažno su zastupljene, a dm-Drogerie Markt je lider zahvaljujući snažnoj ekspanziji maloprodajnog lanca dm koji je usmjeren na standardne proizvode koji obično imaju najmanje 20% niže cijene od usporedivih alternativnih marki.

Unilever i Beiersdorf vodeći su igrači na tržištu dezodoransa u BiH.  Veliki međunarodni igrači dominiraju i oralnom njegom u Bosni i Hercegovini, s najširim portfeljima proizvoda podržanim stalnim reklamnim naporima.

Na kraju prošle godine GlaxoSmithKline približio se lideru za oralnu njegu Colgate-Palmoliveu, znatno smanjivši razmak između udjela u odnosu na vrijednosti u 2015. godine. 

Komentirajte prvi

New Report

Close