Veliki međunarodni igrači dominiraju na BiH tržištu osobne higijene, preprata za kupanje, oralne higijene i dezodoransa, a lanac Drogerie markt lider je među privatnim robnim markama, pokazuju analize Euromonitora, izvještava Indikator.ba.
Na tržištu preprata za kupanje i tuširanje u 2017. Colgate-Palmolive, Beiersdorf i Unilever preuzeli su vodeće mjesto.
Ti proizvođači nude široki raspon proizvoda i marketinški su vrlo prisutni. Beiersdorf je postigao veliki uspjeh lansiranjem novog gela za tuširanje koji koristi izvorni Nivea Cr?me miris.
Privatne etikete snažno su zastupljene, a dm-Drogerie Markt je lider zahvaljujući snažnoj ekspanziji maloprodajnog lanca dm koji je usmjeren na standardne proizvode koji obično imaju najmanje 20% niže cijene od usporedivih alternativnih marki.
Unilever i Beiersdorf vodeći su igrači na tržištu dezodoransa u BiH. Veliki međunarodni igrači dominiraju i oralnom njegom u Bosni i Hercegovini, s najširim portfeljima proizvoda podržanim stalnim reklamnim naporima.
Na kraju prošle godine GlaxoSmithKline približio se lideru za oralnu njegu Colgate-Palmoliveu, znatno smanjivši razmak između udjela u odnosu na vrijednosti u 2015. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu