Strana voda preplavila CG

Autor: Poslovni dnevnik , 18. ožujak 2019. u 22:00
Prednost inozemnih proizvođača je u snažnim robnim markama/ Dušan Mirković/PIXSELL

Agrokorove tvrtke Sarajevski kiseljak i Jamnica dominiraju u BiH, a u Crnoj Gori uvozi se čak 62 posto flaširane vode.

Regionalni brendovi flaširane vode i dalje vladaju tržištem Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Agrokorove tvrtke Sarajevski kiseljak i Jamnica dominiraju tržištem flaširanih voda na tržištu BiH, pokazuje istraživanje analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Agrokor je nastavio dominirati flaširanom vodom 2018. godine zahvaljujući ponudi marki Sarajevski kiseljak, Sensation, Jana i Jamnica.

Sa širokim asortimanom proizvoda i snažnim robnim markama, Agrokor ima koristi od zauzimanja najskupljeg prostora namijenjenog za flaširanu vodu u Bosni i Hercegovini, navodi Euromonitor.

Vitinka je zabilježila najveće povećanje vrijednosti i volumena udjela u flaširanoj vodi u BiH 2018. godine. To se može pripisati usmjerenju tvrtke na poboljšanje dostupnosti, uz održavanje visoke razine promotivnih aktivnosti tijekom ljeta.  "Flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini i dalje dominiraju domaći i regionalni brendovi. Neki međunarodni proizvođači su prisutni u toj kategoriji, ali čine samo neznatan udio u prodaji", objašnjava Euromonitor.

  Slično je i u Crnoj Gori. Iako domaći proizvođači flaširane vode povećavaju proizvodnju, koja je lani dosegnula 26,6 milijuna litara, njihov plasman i dalje je daleko od pola ukupnih količina koje se prodaju na tržištu, rečeno je Pobjedi iz Privredne komore Crne Gore.

Prema raspoloživim podacima Privredne komore, o uvozu, izvozu i ostvarenoj proizvodnji, domaća proizvodnja u potrošnji sudjeluje sa oko 38 odsto, dok je taj udjel u 2017. godini iznosilo oko 34 posta. Voda se najviše uvozi iz Hrvatske i Srbije. Mnogismatraju da bi crnogorska voda trebalo daleko više biti zastupljena u domaćim ugostiteljskim objektima, trgovinama i hotelima.

Komentirajte prvi

New Report

Close