Nova tvornica BYD-a proizvodit će isključivo automobile koji će preplaviti kontinentalno tržište.
Zasad se rokovi drže, iako još nijedna cigla nije položena na zemlju.
Međutim, planovi koje je otkrio BYD garantiraju da će se postrojenje graditi u različitim fazama i da će za tri godine biti operativno za proizvodnju prvih vozila.
Kratko je to vrijeme ako uzmemo u obzir veličinu projekta, ali ako se Kinezi po nečemu ističu zadnjih godina, onda je to brzina. Oni grade, razvijaju i proizvode brže od bilo koga drugoga.
Europske marke već znaju koliko vremena imaju prije nego što najveća kineska tvrtka za proizvodnju električnih automobila uđe u Europu s punim kapacitetom, piše Hak revija, a prenosi B92.
Dok svi pretpostavljaju da će se BYD-ova mađarska tvornica fokusirati isključivo na električna vozila, Kinezi je opisuju kao New Energy Vehicle (NEV) tvornicu, termin koji koriste za opis svih plug-in vozila, bilo da su 100 posto električna ili plug-in hibridna.
S novom tvornicom BYD želi izbjeći moguće europske carinske kazne na uvoz vozila iz Kine.
Hoće li europska auto industrija do tada biti spremna za novog velikog igrača?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu