Naime, kupci će svakodnevno imati popuste do 30 posto na 4.000 proizvoda u trgovinama i u online prodaji.
Tako su Sjedinjenim Američkim Država pojeftinili meso, morski plodovi, smrznuta hrana, mliječni proizvodi i sirevi, pića, grickalice i tjestenine, kao i proizvodi privatne robne marke Amazon, piše CNN.
Ova kompanija se tako pridružila sve većem broju trgovačkih lanaca, uključujući Target i Walmart, koji snižavaju cijene jer nastoje privući potrošače u trgovine. Cilj trgovaca je da ljudi slobodnije troše kako na osnovne proizvode, kao što je hrana, tako i na kupovinu nove odjeće, ukrasne predmete, umjetnine…
U pokušaju da privuče više kupaca Target je ovog tjedna smanjio cijene na više od 1.500 popularnih proizvoda, od maslaca do deterdženta. Walmart je prošlog tjedna objavio da je pojeftinio skoro 7.000 proizvoda u svojim trgovinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu