Stariji zaposlenici YouTubea su zabrinuti da će njihov rival TikToku, Shorts, “pojesti” format dugog videa koji je bio glavni izbor profita gotovo dva desetljeća, piše Klixba.
The Financial Times piše da je prihod YouTubea od oglašavanja, iako se nedavno poboljšao, ipak u silaznoj putanji tri kvartala u nizu u odnosu na proteklu godinu.
U kompaniji pokušavaju pronaći rješenje kako bi zarađivali više novca od Shortsa, sadržaja kratkog formata je dizajniran kao rival TikToku. Duži video omogućava prikazivanje više reklama, no kako Shorts postepeno preuzima primat, tako kreatori objavljuju sve manje dugih videa. Zaposlenici YouTubea su zabrinuti zbog trenutnih internih brojki.
Svidjelo se to starijim zaposlenicima YouTubea ili ne, YouTube mora podržavati Shorts dok ovaj format dobiva na popularnosti. To uključuje dodavanje novih funkcija kao što su AI sažeci i highlightsi NFL-a, ali i ulaganje u kreatore Shortsa te poticanje da rade ekskluzivan sadržaj za YouTubeov servis.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu