“Srbija kao Silicijska dolina Europe”

Autor: Poslovni dnevnik , 18. srpanj 2017. u 22:00
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Šef države u SAD na skupu 200-njak kompanija.

Usluga za prijevoz putnika Uber, proizvođač poljomehanizacije John Deere, elektrodiv Bechtel…neke su od velikih američkih kompanija zainteresirane za ulazak na tržište Srbije i ulaganje u infrastrukturne projekte, turizam, nove poslove… Čulo se to na skupu predsjednika Srbije Aleksandra Vučića u Washingtonu, gdje se srpska delegacija u Poslovnom savjetu za međunarodno razumijevanje našla s predstavnicima 200-ak tvrtki (bili su i Coca-Cola, Bechtel, Motorola, Freeport…) i izvijestila ih o mogućnostima razvijanja biznisa i provedenim ekonomskim reformama.

Politika prenosi Vučićeve riječi da je Srbija posljednjih godina poboljšala poslovnu klimu, da se snažno razvija putna infrastruktura i zemlja je politička stabilna, što je i poticaj za investitore. Vučić je uime Vlade bio i na potpisivanju memoranduma s IT kompanijom Cisco, u vezi razvijanja digitalne ekonomije, poticanja inovacija i ubrzanja konkurentnosti.

Cilj je Vučićeva američkog ‘roadshowa’, kako je rečeno, potaknuti inozemnim ulaganjima domaću industriju i povećati robnu razmjenu SAD-a i Srbije, koja je u 2016. bila 574,5 milijuna dolara. Susreti s kompanijama ocijenjeni su uspješnima, pa je istaknuto i da Srbija i Beograd mogu postati Silicijska dolina Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close