Kineska tvrtka specijalizirana za internetsku trgovinu Alibaba postala je glavni sponzor Olimpijskih igara do 2028. godine nakon potpisivanja ugovora s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO).
Alibaba se ovim ugovorom pridružila 12 drugih multinacionalnih tvrtki koje su u statusu najvećih sponzora Olimpijskih igara.
Financijski detalji ugovora nisu objavljeni, ali prema izborima iz MOO-a za status glavnog sponzora svaka tvrtka mora izdvojiti oko 100 milijuna dolara u jednom olimpijskom ciklusu.
Jedan od razloga ulaska Alibabe u olimpijsku obitelj zasigurno je i taj što će se sljedeće troje Igre održati na azijskom kontinentu, ZOI 2018. u Pyeongchangu, OI 2020. u Tokiju i ZOI 2022. u Pekingu.
"Ovo je inovativni savez koji će nam pomoći u efikasnijem organiziranju Olimpijskih igara do 2028. godine", rekao je predsjednik MOO-a Thomas Bach.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu