Poznata japanska elektronička kompanija Sony, koja je u fazi određivanja glavnih smjerova restrukturiranja tvrtke, nema namjeru produžiti sponzorski ugovor sa Fifom, doznaje novinska agencija Reuters.
Sony je bio osam godina sponzor Fife, a vrijednost ugovora, koji ističe ove godine, je 280 milijuna dolara.
Tako je Fifa, koju potresa korupcijski skandal u vezi dobivanja domaćinstava SP 2018. u Rusiji i SP 2022. u Kataru, u studenome izgubila dva velika sponzora, Sony i Emirates Airline.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu