Medijski div Walt Disney povećao je broj pretplatnika na usluge video-streaminga i privukao velik broj posjetitelja u tematske parkove u SAD-u, što mu je donijelo snažan rast prihoda i dobiti u prvom poslovnom tromjesečju.
Ukupni prihod porastao je u tromjesečnom razdoblju do početka siječnja 34 posto, na 21,82 milijarde dolara. Ne računajući stavke, Disney je zaradio 1,06 dolara po dionici, trostruko više nego u istom razdoblju godine ranije.
Prihod tematskih parkova i zabave više je nego udvostručen, na 7,23 milijarde dolara, i u SAD-u je premašio pretpandemijsku razinu, iako kompanija napominje da će posjećenost u svijetu i u narednim tjednima biti pod pritiskom pandemije.
Operativna dobit u tom dijelu poslovanja iznosila je 2,45 milijardi dolara, u odnosu na operativni gubitak od 119 milijuna dolara u istom razdoblju prije godinu dana.
Usluga streaminga Disney+ bilježila je na početku ove godine 129,8 milijuna pretplatnika, za 37 posto više nego u godini ranije, ali još uvijek ne donosi dobit.
Kompanija očekuje da će u drugoj polovini ove godine biti snažniji nego u prvih šest mjeseci. Disney je uložio milijarde u kreiranje novih sadržaja kako bi zauzeo udio na tržištu video streaminga i osporio dominantnu poziciju Netflixa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu