Slovensku igru za tri tjedna kupilo čak 950.000 korisnika

Autor: Poslovni dnevnik , 26. svibanj 2019. u 22:00
Igrači su smješteni na sredovjekovno bojište

U igri Mordhau igrač preuzima ulogu srednjevjekovnog ratnika, te se opremljen raznim oružjima bori protiv neprijatelja na internetu.

Marko Grgurović, računalni stručnjak iz Kopra, na dobrom je putu da se približi svjetskom uspjehu slovenske računalne igre Talking Tom.

Njegovu igru Mordhau za samo tri tjedna kupilo je oko 950.000 korisnika, pišu Finance. Grgurović je vlastitu igru odlučio napraviti još 2012. godine, ali je tek dvije godine kasnije okupio tim, uglavnom studente sa znanjem o programiranju, grafičkom dizajnu i animaciji. Tim s deset članova radio je tri godine, u slobodno vrijeme.

Uspjeh na Kickstarteru 
Snažniju financijsku injekciju dobili su 2017. kada je Grgurović osnovao tvrtku Triternion i igru predstavio na Kickstarteru. Prikupili su oko 270 tisuća eura i iskoristili ih za plaćanje dozvola i članova tima, koji su zatim dvije godine testirali proizvod.  U industriji računalnih igara put je obično takav da veliki izdavači financiraju razvoj igre, a zatim uzimaju proviziju od prodanih primjeraka. Grgurović kaže da je Triternion također imao ponude, ali su ih odbili.

"Znali smo da će novac s Kickstartera biti dovoljan za razvoj", kaže Grgurović. Na kraju, da bi proizvod prije nešto manje od mjesec dana stigao na tržište Grgurović se morao osobno zadužiti jer nije mogao dobiti kredit na kompaniju. Krajem travnja igra u kojoj se igrač pretvara u srednjovjekovnog ratnika pojavila se na tržištu i postala je, samo nekoliko sati nakon objavljivanja, najprodavanija igre u globalnoj online trgovini računalnim igrama Steam. Računalna igra Mordhau dobila je ime po tehnici njemačke škole mačevanja, u kojoj je važno okrenuti mač, uhvatiti ga za oštricu i udariti protivnika ručkom po glavi.

 

24,99

plaćaju slovenski kupci za preuzimanje igre Mordhau

Igrač preuzima ulogu srednjevjekovnog ratnika koji se bori protiv neprijatelja na internetu. Igrač se bori sa 63 druga igrača. Može biti opremljen nizom oružja, kao što su različiti mačevi, baklje ili luk i strijele. Igru Mordhau je tri četvrtine korisnika ocijenilo ocjenom "uglavnom pozitivno". Ukupna ocjena za igru je sedam od mogućih deset. Iako Grgurović nije ulagao u promociju, potražnja u prvim danima prodaje naglo je porasla.  Broj korisnika i igrača potpuno ih je iznenadio, tako da nisu imali dovoljno zakupljenih poslužitelja. Pretpostavljali su da je dovoljno da u isto vrijeme igra 15.000 ljudi, a prvog tjedan su ih imali 60.000.

Izlaze i na konzole
Prema riječima sugovornika Financa, jer podaci o prodaji na platformi Steam nisu javni, igru je do sada kupilo 950.000 ljudi, što je daleko više od njihovog cilja da prodaju 100.000 primjeraka godišnje, postavljenog na temelju prodaje sličnih igara. Grgurović smatra da bi se do kraja mjeseca broj kupaca mogao popeti na više od milijun. Igra slovenskog kupaca stoji 24,99 eura, ali cijene su različite od zemlje do zemlje.

Prema Grguroviću, prosjek je 17 eura po primjerku, a u Rusiji, na primjer, mnogo manje. Steam platforma uzima 30% provizije, a prve prihode od prodaje slovenski tim trebao bi dobiti krajem mjeseca.  Triternion također planira igru prilagoditi za igrače konzole jer je to profitabilnije i brzo rastuće tržište. 

Komentirajte prvi

New Report

Close