Slovenska medijska kuća Pro Plus pred prodajom

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 21. ožujak 2018. u 22:00
Neće biti ekskluzivne suradnje s pojedinim oglašivačima/Fotolia

Slovenia Broadband u vlasništvu United Groupa, postat će novi vlasnik popularnih POP TV-a i Kanala A.

Nakon što je tvrtka Slovenia Broadband (SB) odlučila preuzeti medijsku kuću Pro Plus u vlasništvu Central European Media Enterprisesa (CME), reagirala je Javna agencija Republike Slovenije za zaštitu tržišnog natjecanja (AVK). 

Korektivne mjere
Od ostalih dionika na tržištu AVK traži da se do 23. ožujka izjasne o korektivnim mjerama koje oni kao regulatorno tijelo u ovom postupku preuzimanja predlažu, pri čemu su neke od adresiranih strana zbog kratkog roka izrazile skeptičnost u legitimnost te zaštite. Među prvima se oglasio jedan od najstarijih slovenskih telekomunikacijskih operatera, Elta, koji AVK-ov naputak i smjernice ocjenjuje kvalitetnim i obuhvatnim, ali ističe i da je rok od tri dana za podnošenje eventualnih prigovora nedovoljan.

 

5 godina

treba se sačuvati korporativna struktura Pro Plusa

Navedeno povezuju s mogućnošću svjesne opstrukcije nastojanja da se zaista izbjegne narušavanje tržišta, piše ljubljansko Delo.  Slovenia Broadband sa sjedištem u Luksemburgu u vlasništvu je United Groupa i njihovo preuzimanje Pro Plusa (koji je između ostalog i vlasnik POP TV-a i Kanala A) od početka privlači pažnju slovenskih medija.

Pratit će prihode
Kako bi se izbjegao hrvatski scenarij, gdje im je odbijeno preuzimanje, među mjerama koje je AVK s ciljem uvođenja reda na tržištu predoložio je naputak da se sačuva zasebna korporativna struktura Pro Plusa, odvojena od bilo kojeg povezanog operatera, na razdoblje od pet godina te da se prodaju TV programi Orlando Kids i OK Bambino.

Očekuje se i da Slovenija Broadband kanalima neće nametati obvezu ekskluzivne suradnje s pojedinim oglašivačima te da će s njima imati slobodu pregovora na kojem se kanalu i u kojem razdoblju žele oglašavati. Slovenia Broadbandu nameće se i zabrana smanjivanja kvalitete programa i signala, a posebno će se pratiti tržišni pokazatelji, kao što su rejting, doseg i prihodi od oglašavanja. 

Vijeće ih odbilo

Neuspješan posao u Hrvatskoj
Kompanija Slovenia Broadband široj je hrvatskoj javnosti postala poznata prošle godine kada je objavljena vijest da će putem te tvrtke Central European Media Enterprises (CME) preuzeti hrvatski medijski portfelj zajedno s Novom TV, ali im je zbog nedopuštenosti koncentracije vlasništva Vijeće za elektroničke medije to preuzimanje odbilo.

Komentirajte prvi

New Report

Close