Slovenija je u prvih 6 mjeseci ove godine od cestarina uprihodila 158,4 milijuna eura, od čega 65,6 milijuna prodajom vinjeta za osobne automobile, a ostalo naplatom cestarina za teretna vozila, objavila je tvrtka DARS koja upravlja sa 612 kilometara državnih autocesta i brzih cesta.
Čista dobit tvrtke smanjila se za tri posto prema istom razdoblju lani i iznosila je 28,9 milijuna eura. Prodaja vinjeta za osobna vozila povećala se za 6 posto, na više od 155.000, ali je smanjen prihod od cestarina za teretna vozila zbog većeg udjela u prometu vozila koja zadovoljavaju više ekološke standarde pa plaćaju manju cestarinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lako je Sloveniji kad proda vinjetu za vožnju po autocesti od postojne do granice s Austrijom za 15 eura koju naivni automobilisti kupe misleći da će doći brže kući u Austriju s ljetovanja na Jadranu. Kad li ono nastupe zastoji na “autocesti” radi popravaka. Kud baš radovi usred sezone bi rekli oni malo manje normalni, da o naomalnima ne govorimo?!Tako na kraju umjesto vožnje po lokalnim cestama, koja bi u normalnim okolnostima bila puno duža ispade vremenski potpuno ista s tim što ste plačali cestarinu potpuno nepotrebno, jer nikakve koristi od nje niste imali,osim bijesa zbog nepotrebnog čekanja u nepreglednoj koloni vozila.Ali svaka priča ima sretan ili tužan završetak, tako će jednog dana za Sloveniju i njoj slične biti nesumljivo završetak,-tužan!
Uključite se u raspravu