Slovenska prijevoznička tvrtka Adventura Holding u čijem sastavu posluju autobuseri Avrigo i Izletnik, preuzela je 69-postotni udjel u istarskoj prijevozničkoj tvrtki Brioni. U kompaniji kažu da je to prvi korak prema širenju poslovanja preko granica Slovenije, a do 2020. godine cilj im je stupiti na tržišta Italije, Austrije i Madžarske. Vrijednost posla nisu objavili. Avrigo i Izletnik kao koncesionari u Sloveniji voze na gotovo 500 linija te tako povezuju gotovo polovicu slovenskog teritorija, a u budućnosti žele postati regionalni lider u prijevozu te turizmu.
“Preuzimanjem udjela u tvrtki Brioni dobivamo značajan tržišni udjel za prijevoz putnika na hrvatskom tržištu, uz 30 posto udjela koji držimo u Sloveniji. Brioni su jedan od najvećih autobusnih prijevoznika u Hrvatskoj i vodeći u Istri, što nam je bilo posebno važno. Tvrtka prevozi putnike na redovnim linijama unutar Hrvatske i međunarodnim linijama samostalno i u suradnji s FlixBusom, prevoze školarce i radnike, a imaju bogato iskustvo i s povremenim prijevozom po Istri, uključujući shuttle prijevoze do Zračne luke Pula”, stoji u objavi koju potpisuje direktor Adventura Holding Aleš Škerlak.
Škerlak napominje da namjera širenja nije samo zauzimanje tržišnog udjela, već i daljnji razvoj i optimizacija voznog parka, te udruživanje bogatog znanja i iskustva u području prijevoza putnika i stvaranje platforme za što bolju mobilnost putnika. Očekuju se tako i nove linije i bolja povezanost Slovenije i Hrvatske.
Inače, slovenska tvrtka u rujnu je kupila slovensku turističku agenciju STA, a najavljuju i preuzimanje jedne talijanske agencije.
53 milijuna kuna
prihoda ostvarila je tvrtka Brioni u posljednje dvije godine
Tvrtka Brioni d.d. u zadnje dvije godine imala je godišnji prihod od oko 53 milijuna kuna, s ostvarenom dobiti od 276 tisuća kuna. Tvrtka vuče korijene još iz 1947. godine kada je osnovano “Autopoduzeće za Istru” u Vodnjanu pripojeno Puli.
Kao i slovenski kupac, i Brioni d.d. jedna su od šest hrvatskih projevozničkih tvrtki koje su potpisale ugovore o suradnji s FlixBusom, njemačkim startupom koji razvija koncept rezervacije i kupnje karata po principima zrakoplovnog prijevoza.
Partneri koji su dio FlixBus poslovnog modela udovoljavaju FlixBus standardim, stari su do maksimalno 3 godine, a velik dio flote čine potpuno novi autobusi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu