Slovenci osvojili srpsko pekarsko tržište

Autor: Poslovni dnevnik , 08. siječanj 2015. u 21:59
Don Don ima u zakupu desetak velikih pekara/D. Jaramaz/PIXSELL

Tvrtka Don Don prva je po veličini proizvodnje, broju pogona i pokrivenosti tržišta.

Najveći pekarska kompanija u Srbiji prema veličini proizvodnje, broju proizvodnih pogona i pokrivenosti tržišta je slovenski Don Don, poznat po brendu Tvojih pet minuta.

Don Don na srpskom tržištu posluje od 2008., a u svom vlasništvu i zakupu ima desetak većih industrijskih pekara. Zakupci su Fidelinke iz Subotice, Žitoprodukta iz Zrenjanina, a imaju i pogon u Pudarcima blizu Beograda. Također, proizvode u Jakovu, Kragujevcu, kraljevačkom Pekarstvu, niškom Žitopeku, Svrljigu, u Dobrom Peku u Vrnjačkoj Banji i Zlatnom Peku u Leskovcu, javlja Politika. Dnevna proizvodnja iznosi 250.000 hljebova kruha.

Točnih podataka o udjelima na srpskom pekarskom tržištu nema, jer takva istraživanja vlasnici velikih pekarskih sustava ne naručuju, ali upućeni tvrde da je Klas pao na treće mjesto, a da je na drugom malo poznata industrijska pekara As Braća Stanković nastala 2002. godine. Momir Lazić, direktor pekare As Braća Stanković, kaže da su za promjene u vlasništva poslednjih godina zaslužni kriza i privatizacija. "To što je netko kupio industrijsku pekaru ne znači i da zna kako funkcionira tržište. Tržište se smanjilo, svi se mi borimo za istog kupca čija je kupovna moć smanjena, a konkurencija je velika", kaže Lazić. "Država nema strategiju. Pogledajte koliko je kriminala u Robnim rezervama. Don Don je došao s jasnim planom i znaju šta žele", kaže Sima Matić iz udruženja Žitovojvodina. 

Komentirajte prvi

New Report

Close