Francuski proizvođač vina i žestica Moët Hennessy najavio je u utorak da će s talijanskim Camparijem osnovati zajedničku tvrtku koja bi trebala prerasti u vodeću europsku tvrtku za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima.
Moët Hennessy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH (Louis Vuitton, Moët Hennessy – vlasnik je francuski milijarder Bernard Arnault), i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.
Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 milijuna eura, a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.
Talijanska će kompanija na zajedničku tvrtku prenijeti svoj udio u Tannicu, koji se fokusira na internetsku prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udjelom u tom segmentu od 30%. Tannico također posjeduje većinski udio u Ventealapropriete.comu, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijaliziranoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.
“Iako se e-trgovina za vina i žestoka pića već bila pokazala kao rastući kanal prodaje, globalna pandemija bila je okidač za značajno ubrzanje takve, online trgovine”, istaknuo je glavni izvršni direktor Moët Hennessyja Philippe Schaus, navodi Reuters.
Novu tvrtku vodit će Marco Magnocavallo, trenutačni predsjednik uprave Tannicoa, koja će zadržati status ključnog manjinskog dioničara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu