Slaba božićna prodaja i jaki euro pogodili prihode Metroa

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. siječanj 2014. u 12:21
Epa

Njemački maloprodajni div Metro je u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca zabilježio pad prihoda zbog jakog eura i slabog prometa u vrijeme Božića.

Njemački maloprodajni div Metro izvijestio je u ponedjeljak da je u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca zabilježio pad prihoda zbog jakog eura i slabog prometa u vrijeme Božića.

Metroova poslovna godina traje od početka listopada do kraja rujna i kompanija je u prvom poslovnom tromjesečju zabilježila pad prihodi za 3,3 posto, na 18,7 milijardi eura.

Razlozi pada bili su "u prvom redu negativni utjecaji valutnih tečajeva u mnogim dijelovima istočne Europe i Azije", kao i izgubljeni prihodi nedavno prodanih supermarketa Real u Rusiji, Rumunjskoj i Ukrajini, te lanca Media Markt u Kini, navodi se u priopćenju.

"Sve u svemu, naša nova poslovna godina solidno je počela usprkos još uvijek izazovnom gospodarskom kontekstu", zaključio je izvršni direktor Olaf Koch.

"Slabi promet u vrijeme Božića spriječio je bolji razvoj", dodao je.

Komentirajte prvi

New Report

Close