Skupom kavom Starbucks osvaja Italiju

Autor: Poslovni dnevnik , 06. rujan 2018. u 21:59
Obični espresso stajat će 1,8 eura, dvostruko više/REUTERS

Američki lanac kavana danas otvara prvi kafić u Milanu na 2400 ‘kvadrata’.

Američki lanac kavana Starbucks danas otvara u Milanu svoju prvu kavanu u Italiji, u avangardnom i ambicioznom pokušaju osvajanja duhovne domovine espressa.

Kavana će se prostirati na 2300 četvornih metara u palači čiju je obnovu financirala kompanija. Iako u Italiji postoji više od 57.000 kavana čime je ta država vodeća u Europi, analitičari kažu da Starbucks ulazi na tamošnje tržište u pravom trenutku.

"Ugostiteljski lanci imaju samo 20 posto udjela na talijanskom tržištu, ostalo otpada na neovisne poduzetnike. Ali lanci se brzo šire, osvajaju više od četiri posto tržišta godišnje", kaže Matteo Figura iz tvrtke za istraživanje tržišta NPD.

Starbucks će ciljati na klijentelu od 18 do 34 godine, kazao je Figura, tvrdeći da talijansko tržište ima prostora i za tradiciju i za Starbucks. Međutim, Talijani će Starbucksovu kavu skupo plaćati.

Obični espresso stajat će 1,8 eura, gotovo dvostruko više nego u lokalnim kafićima. "Osvajanje domovine espressa velik je izazov, koji mnogi Talijani smatraju suludim", kaže Alexandre Loeur, analitičar Euromonitora. "Snobovština će možda na početku prevladati, ali mlađi naraštaji su otvoreniji prema  kavi kakvu nudi Starbucks", dodaje Loeur.

Komentirajte prvi

New Report

Close