Frankfurt Izvršni direktor Henkela "ohladio" je medijske špekulacije prema kojima njemačka kompanija namjerava kupiti brend šampona za kosu Wella od američkog Procter i Gamblea (P&G).
"Mi apsolutno ne trebamo imati veliku akviziciju od nekoliko milijardi dolara da bi postigli naše financijske ciljeve", izjavio je Kasper Rorsted u intervjuu za njemački dnevnik Welt am Sonntag. "Možete biti sigurni da ćemo nastaviti investirati novac pametno", dodao je šef Henkela.
Podsjetimo, Reuters je prošlog tjedna objavio – pozivajući se na upućene izvore – da je Henkel dao ponudu za Wellu čija se vrijednost procjenjuje između pet i sedam milijardi dolara. P&G prodaje Wellu kao i kozmetičko poslovanje u sklopu reorganizacije poslovanja. Henkel već ima svoj brend šampona, Schwarzkopf. Kasper Rorsted je istaknuo da bi se Henkel odlučio za preuzimanje ako bi se meta dobro uklopila u njihovo strateško poslovanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu