Nekad najbogatiji Slovenac od kozmodiska se okreće prema kozmetici

Autor: Poslovni dnevnik , 22. srpanj 2016. u 12:30
FOTO: Thinkstock

Vlasnik kompanije Studio Moderna kaže da se prodajom kozmetike na internetu želi približiti mlađim generacijama.

Studio Moderna Sandija Češka kupio je većinski udio u kompaniji Konverzija koja u sedam europskih zemalja na internetu prodaje šminku i druge kozmetičke proizvoda.

Jedan je od razloga za tu odluku je približavanje kupcima mlađe generacije, piše Dnevnik. Češko, koji je nekoliko godina bio proglašavan za najbogatijeg Slovenca, ali su ga s vrha popisa uklonile posljedice rusko-ukrajinske krize jer je upravo to tržište najvažnije za njegovu kompaniju, odlučio je proširiti svoje carstvo. Tako je svojim internet stranicama za trgovinu pridružio stranicu koja se bavi prodajom šminke i drugih kozmetičkih proizvoda. "Šminka je upravo ušla na njemačko tržište, a osim u Sloveniji tvrtka Konverzija prisutna je na češkom, slovačkom, hrvatskom, talijanskom i mađarskom tržištu", kaže Češko.

 

250tisuća

paketa kozmetičkih proizvoda otpremila je dosad tvrtka Konverzija

"Uvjerio nas je mlad i uspješan tim, njihov razvoj pratimo već nekoliko godina. Ovo je za nas vrlo zanimljivo područje jer je usmjereno na mlađu populaciju, koja nije među našim uobičajenim kupcima, što je vrlo važno za naše planove za budućnost", dodaje Češko, najpoznatiji po prodaji kozmodiska, pomagala za ublažavanje bolova u leđima. Online prodaja donosi oko 20 posto prihoda kompaniji Studio Moderna, a tradicionalni kupci proizvoda Češkove kompanije ljudi su stariji od 40 godina.

Utjecaj Rusije
Zbog ekonomske situacije u Ukrajini i Rusiji prihodi kompanije Studio Moderna u posljednje dvije godine su smanjeni, što se dogodio prvi put u povijesti tvrtke. Ranije, prihodi su bili veći od 400 milijuna eura godišnje, ali su u posljednje dvije godine pali za više od pet posto. Rusija je i dalje Češkovo najveće tržišta, Ukrajina je prije krize bila na drugom mjestu, ali sada je pala za nekoliko mjesta. Prodaja u Sloveniji Studiju Moderna donosi samo pet posto prihoda.Sandi Češko je 1996. među prvima počeo s teletrgovinom, danas djeluje u 21 državi, proizvodi se prodaju kroz više od 130 internet stranica i na šest vlastitih televizijskim kanala. Zato Češko smatra da će stranica ličila.si (u vlasništvu tvrtke Konverzija koju je kupio) rasti još brže kada se poveže s njegovim tvrtkama i infrastrukturom u istočnoj Europi.

 

5posto

pali su prihodi kompanije Studio Moderna u posljednje dvije godine

Udvostručili prihode
Udio prihoda od prodaje kozmetičkih proizvoda vrlo je mali je u ukupnim prihodima kompanije Studio Moderna. "Na tom području nikad nismo mogli osigurati trajan uspjeh, ali nakon ulaganja u ličila.si vidimo puno potencijala za rast i u prodaji kozmetike", objašnjava Češko, dodajući da samo jedan od deset proizvoda koje prodaje postane hit, odnosno preživi.  Češko ne želi reći koliko je platio većinski udjel u tvrtki Konverzija. Direktor Konverzije Gregor Koprivnik kaže samo da je dosad otpremljeno oko 250.000 paketa različitih proizvoda. Prema javno dostupnim podacima, koje navodi Dnevnik, tvrtka Konverzija osnovana je 2012. godine, a prihodi su se od 2014. godine više nego udvostručili – prošle godine bili su veći od milijun i pol eura, dok tvrtka koja je registrirana za trgovinu putem pošte i interneta posluje s dobiti. 

Slabi maloprodaja

Pad trgovine u Sloveniji
Tvrtke u Sloveniji, prema najnovijim podacima objavljenim ovog tjedna, u 2015. godini na domaćem tržištu prodale su proizvode vrijedne 23,6 milijardi eura, što je 1,2 posto manje nego godinu dana ranije. Niža vrijednost prodaje posljedica je manjeg prihoda u trgovini na malo, koja je prodala proizvode ukupno vrijedne 11,6 milijardi eura, što je oko četiri posto manje nego godinu dana ranije. U usporedbi s prosjekom u posljednjih pet godina, prihod u trgovini na malo i trgovina na veliko u 2015. manji je za 2,8 odnosno 0,6 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close